SuperSunday

5 Maj

Vilken supersöndag det har varit! Vi mornade oss lääänge i sängen, och sen bar det av till gymmet på 40 min spinning. Hemma väntade dusch och en suverän brunsch 🙂 Bakade bröd och gjorde en ”muffinsfocaccia” 😉 Gottgottigott! Vällyckat experiment!

WP_000641

Min focacciamuffins och breakfastburger

Sent på eftermiddagen var vi på bio på tumis och kollade komedin Identity thief  med Jason Bateman och Melissa McCarthy. Den var riktigt rolig 😀 Vi har bion här i Konstfabriken typ som granne, så ibland undrar vi varför vi inte leker kultur lite oftare 😉 Nåh, väl hemma åt vi upp resten av gårdagens broccolitrattisbaconpaj! Nu är det tutidags så vi orkar på jobb imorgon efter ett skönt slappisveckoslut! Hejhopp!

 

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

