Mammas dag!!!

12 Maj

Idag har vi firat mamma och mormor och farmor och svärmor och alla andra mammor i släkten 🙂 Har kalasat på FYRA olika ställen! Jag har hållit mej till helt och 100%-igt godkänt kalasande 🙂 MEN, och det är ett stort men… Jag har så förskräckligt svårt med mängden ännu, jag äter för mycket! Why oh why? Äääh, sååå frustrerande! Från och med nu byter jag till salladstallrikstorlek…! Så det så! Argh och urk! Skulle ha klarat mej med hälften av vad jag åt idag!

Här är brunschen vi alla (förutom mamma såklart) dukade på terassen hos mamma och pappa 🙂

WP_000690

När vi äntligen kom hem idag kände jag i kroppen att nånting måste göras 🙂 Så vi tog vår American friend The fotboll med oss ut, och slängde den åt varann en stund. Sen kom vi in och jag var ännu inte nöjd, så jag tog fram trampolinen och sprang och spurtade på den och tränade lite armar med våra vikter. Så där fick jag 1 h 10 min skön söndagsträning! 😀 Känns bra!

Mamma! Hoppas din dag var glad 🙂 Love you!

2 svar to “Mammas dag!!!”

  1. mamma 12 maj, 2013 den 11:34 #

    tack,min dag var jätte glad. Love you too,kram.

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

