Jessss!

17 Maj

Krista kom till final med sitt Ding dong team! Yeah! Och Finland får Sverige imot sig på lördag i semifinalen! Woopwoop 😀 All is good!
Jag var på spinning idag på morgonen! Det är så skönt att träna på morgonen, borde orka dra upp min sömniga rumpa tidigt lite oftare 🙂
Matfasonerna har varit näst intill perfekta, men har ännu lite kvar före jag uppdaterar en bättre vikt än den senaste 😉 Jag hoppas såååå på att få inpillat en ny vikt inom maj, får se hur det går 🙂 Hur som helst mår jag jättebra just nu och känner mig lättare!
Välkommen veckoslut! 😀

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

