Jumijumistärv!

22 Maj

Aj nääi, nu måste jag nog öppna mej! Jag stampar nu så in i det grönaste vid 86kg! 86,4.. 86,8.. 86,2.. 86,0.. 86,7.. Det är helt säkert nu en mental blockage som jag inte vill komma över, aaaargh! Frustrerande! Såja, jag fick det skrivet! Tänkte att jag ännu måste testa med att trumpetera hit om det, så kanske det lossnar 😉 Det var ju framför allt det som var orsaken till att jag startade bloggen 😀 Jah, men imorgon, eller senast på fredag ska det visa 85, something! I’ll keep you updated! Hur det än går! Måste tacka Terhisweetheart, som stöder mej så bra, puss!!
Kom just hem från gymmet, 30min spinning med crazy motstånd, och 35min gym med bra tempo! Feeling good! Nu snarkattack! Heip! 😀

2 svar to “Jumijumistärv!”

  1. T 23 maj, 2013 den 08:12 #

    Puss!! Vet att du klarar det!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

