Bilder varsågoda

26 Maj

Jepp! Igår gjorde vi oss av med våra vinterpälsar! Kallt var det, men skönt efter bastu 🙂 Vi chillade och gjorde stugan i ordning inför sommaren.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mums på bryggan

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Grillmiddag stugstyle

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Spel till efterrätt

Idag när vi kom hem bestämde vi oss för salamibaconpizza, så det var bara att sätta igång att fixa! Här är resultatet, mjamm!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jag har dessutom börjat med lite balkongfix idag, men det är absolut smuts och crap på g där ute nu… 🙂 Jag ska lägga in bilder på balkongen före och efter senare 🙂 Här kommer en bild på några tavlor jag satt ihop med varann idag, den ska hänga ute på balkongen när allt är skurat, målat osv 🙂 OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sista veckan på jobbet börjar imorgon!!! Hoppas jag kommer ihåg att göra allt jag ska! 🙂 Heip!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

