Mycket gjort!

10 Jun

Nu har det hunnit hända så mycket att detta inlägg får närmast bli en bildkavalkad av händelserna 😀
Jag har dragit i gång med sommarfirandet riktigt ordentligt och varit på zoo med kusin Terhi och flickorna, guddotter Tindra och lilla Madicken.

På väg över bron till Högholmen

På väg över bron till Högholmen

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Där fanns otroliga skulptörer som gjorde såhär fint av SAND

Terhi och Tindra tittar på....

Terhi och Tindra tittar på….

...Tatonka!

…Tatonka!

Matpaus med fin utsikt :D

Matpaus med fin utsikt 😀

Rubin..nånting fåglar

Rubin..nånting fåglar

En oldman apa

En oldman apa

Den obligatoriska Herr Påfågel

Den obligatoriska Herr Påfågel

Jag skulle vilja säga wallaby, lilla känguru

Jag skulle vilja säga wallaby…? Lilla kängurun

Söta Tindra så nöjd med nya zoobilen :D

Söta Tindra så nöjd med nya zoobilen 😀

 

Högholmen var väldans kiva att besöka efter säkert femton års paus 🙂

Jag har varit på stranden några gånger och bara njutit av träning, ledigt och god mat. På veckoslutet blev det lite extrafirat med vin och sånt men roligt har jag haft! 🙂
Jag sade upp mej från mitt gym, Ladyline, för 6 veckor sedan. Och i lördags steg det i kraft, kände mej lite ensam och tom. I och med att jag var medlem där fick jag gå gratis i Easyfit (där jag nu vistats mest hela våren), så dit kommer jag att medlemma mej 😉 Det är billigt och hur bra som helst, med öppettider från 5-23 och virtualledda timmar. Dessutom finns där möjligheten att själv trycka i gång timmar när det passar en bäst och det uppskattar jag. 🙂

Äsch, nu börjar snart tandkrämen rinna i mungipan så jag måste säga adjö för idag 😉

Men ännu matbilder från fredag och idag:

Pangasiusfile med tomat-mozzarellasallad (Tack Mecci för tipset, supergott!)

Pangasiusfile med egengjord limechilimajjo och tomat-mozzarellasallad (Tack Mecci för fisktipset, supergott!)

Dagens fyllda champinjoner, foodysallad, ugnstomat och ostchips

Dagens Koskenlaskijafyllda och baconlindade champinjoner, foodysallad, ugnstomat och ostchips

 

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

