Jag finns fortfarande här!

8 Jul

O’ nej! Förlåt så mycket! Jag har varit så dålig med bloggen nu i några veckor… 😦 Har ofta tänkt att jag måste blogga om det här och det där, men har inte haft möjligt just då. Vi har flugit och flängt överallt och haft helt superbra sommartider!
Midsommarafton var suverän i Hannas stuga på Stångholmen. Midsommardagen innebar utespel, bastu och grillning hos päronen, följt av besök på Dansholmen. Följande veckoslut blev ett förlängt sådant: camping i Yyteri med sällskap av härligt stort gäng 🙂 Matias och jag hann vara hemma två nätter efter det, innan vi åkte till stugan i Heinola på bryggbygge, där stannade vi två nätter 🙂 vi fortsatte därifrån till tvådagars Summer up festival i Lahtis! Sov i bakluckan, yrde i okänt landskap, drack vin, lyssnade på suveräna artister på filten etc 😉 Helt enkelt bästa tiderna! Jag har haft det så bra och så roligt, och nu när Matias också är ledigt är det ÄNNU bättre!! 😀

Matpolitiken har däremot varit uuuuUSEL! 😦 Usch, vi har ätit nästanåt vadsomhelst… Och nu mår vi därefter. Tar oss nu i kragen och oj vad det känns bra! Jag tänker då inte gå på vågen före jag kämpat mej ifrån sockervärlden. Så nästa viktupdate kommer nog först 17.7. That’s a deal? Yeppp! 🙂

Nu ska vi två gå till sängs så vi orkar till gymmet imorgon på förmiddagen! Hejhopp!

Ps Ska skärpa mej med bloggen. Jag märker nämligen själv också att allt går bättre med träning och mat när det känns som någon ”vaktar” mej 😉 kraaaaam

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

