Hej! Igen!!

10 Jul

Hih, idag var jag med guldmannen min på gymmet 1h 20min + spinning 30min! AJAJAJAJJ, det gjorde gott gottigott!! 😀 Ikväll bada vi bastu och åt sommarmat hos mamma och pappa! Jag gjorde efterrätt mmmmm. Chokomousse med vaniljglass, melonjordgubbmashup och paranötchokladhack!

WP_000995

Jag tänkte bara klicka in lite bilder här från de senaste veckorna, så får ni lite se vad vi hållit på med 🙂

Stångholmen! Pojkarna går på vatten

Stångholmen! Pojkarna går på vatten på midsommaren

Våra första EGNA sovsäckar!!

Våra första EGNA sovsäckar!!

Bästa Tindra i hennes fina sandlåda!!

Bästa Tindra i hennes fina sandlåda!!

Pulled pork mmmmm

Pulled pork på kommande mmmmm

Yyterigänget på stranden

Yyterigänget på stranden, mamma är skuggan som fotar 🙂

Case Mansion

Case Mansion som Mecci, Jonna och jag byggde

Solnedgång ;)

Solnedgång 😉

Anka på besök

Ankan gör besök på bryggan vid stugan i Heinola

Misstagbild blev fiilisbild

Misstagbild blev fiilisbild

Summer up!!!

Summer up!!!

Ivriga!

Ivriga!..

Å trötta..

Å sedan trötta..

I väntan på Jukkapoika, som drog jättebra!!

I väntan på Jukkapoika, som drog jättebra!!

Chill

Chill

Sommar = Vichy med citronmeliss och gurka

Vichy med citronmeliss och gurka = sommar i ett glas

Det var det! Babaii!! 😀

2 svar to “Hej! Igen!!”

  1. T 10 juli, 2013 den 02:17 #

    Jättefin din fiilisblid! Kram

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

