Vilket drag!

22 Jul

Nu drog det iväg! 🙂
Jag har världens avvänjning på gång i form av huvudvärk och trötthet. Men fiilisen är fantastico! Jag vet att det först är dag ett, men min övertygelse om att jag nu har startat är oerhörd! 😀 Jag ska faktiskt må bättre igen och träna mej bra!
Idag hade vi dessutom vårt andra lchf-möte för hösten, där vi skulle berätta våra mål. Både delmål och slutliga. Vi alla har olika mål, men mitt är givetvis att få bukt på vikten och träningen och därmed fixas också det allra viktigaste: måendet.

Kanske man imorgon skulle gymma lite, eller kanske spela lite tennis. Får se hur huvudet orkar!
Jag tänkte köra med periodisk fasta eftersom det är lättast och mest passande för mej. Mat två gånger till dagen och i nödfall ett mellanmål. Vikten var idag 87,2kg, också nu på kvällen. Mitt veckomål inför nästa måndags lchf-möte är nånting på 85kg.

Dagens lunch:

Matias och jag delade en mättande omelett med bacon, broccoli, ost och egen chili :)

Matias och jag delade en mättande omelett med bacon, broccoli, ost och egen chili 🙂

..och kvällsmål:

Egenmarinerad broiler i somrig sallad. Krämig fetaost och egen vitlökssås på. Inte så pjåkigt ;)

Egenmarinerad smördränkt broiler i somrig sallad med lite av balkongens skörd. Krämig fetaost och egen vitlökssås på. Inte så pjåkigt 😉 Vi åt till sista salladsblad!

Jag har druckit så mycket vatten idag att jag knappt hinner ut från wc innan det är dags igen! 😉 Utrensning! Jeij!
Hejs!! 😀

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

