Tja!

23 Jul

Vi spelade tennis idag med Matias…. Jag fick stryk så in i det grönaste… AARGH! Ingenting lyckades ju! Nåh det blev i alla fall lite sprunget, och vi gjorde namnamchili när vi kom hem, som tröst 🙂 (Vikten var 86,5kg efter tennisen idag.)
Efter maten tittade vi på en jätte underlig film: Assassination of a highschool president med Bruce Willis. Vi visste inte riktigt om vi skulle skratta eller bara snyrpa på näsan.. Filmen gick under genren trillerkomedi…? Weirdest thing..

Senare gick vi till åstranden och piknikade lite, myskväll! 😀

Tossorna luftas efter tennisen :)

Tossorna luftas efter tennisen 🙂

Mmmm

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fattigmans piknik :)

Ingen piknik utan kortspel

Denna hängde under Alexandersbron...hmm?

Denna hängde under Alexandersbron…hmm?

Gonatt från mej! Ha det gott!!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

