Yäk!

3 Dec

Just nu är jag nog bara med lillfingret överom träskytan kan man lugnt säga! Jag gick till butiken vrålhungrig kl.19.30 (så sent, eftersom att jag inte ”hunnit” äta efter jobbet), och där plockade jag upp min gurka och bacon och så tänkte jag att vi steker lite krakovkorv och så är vi nog nöjda.. men pling och tsha-ching, hem kommer jag farande med allt skräp mellan himmel och jord! Nå inte helt allt men ni fattar ju 😉 hahhhaaahaa det gror nog lite pappahumor i mej.. jaa men till saken. Omedelbart efter att ha skippat kolisar och värsta sockret igår, mådde jag så mycket bättre, men usch och lite urk också, som jag mår nu..kanske lite mer psykiskt än fysiskt illa! Så äääääaäaäaäaääaääää!!! De va den positiva stämman i kväll! New day tomorrow, som tur! Och efter jobbet blir det dags för spinning med Denice (arbetskompis tills vidare, efter jul kompis 🙂 ). Jauuh!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

