Mixu hjärta spinning

5 Dec

Oij vad jag har saknat spinning! Det märkte jag först när jag drog mej dit idag me Denkku! Skönt med lite svett ohoj! På nytt så snabbt man hinner = i början på nästa vecka.

Också väldigt skönt att vi äntligen fick målat och kaklat i lilla vessan, eller nästan kaklat, för vi fattas några små kakel..aaargh! Att det kunde bli så tight med att räcka till! Måste fråga om det finns enstaka så vi inte behöver köpa ny full låda för någras skull.

Nu väntar sömngustav ganska så ivrigt så gonatt till alle man!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

