Moronmoron!

13 Dec

Nu ligger jag och väntar att väckninstiden är inne. Det blåser som bara den där ute, men jag lyssnar på julmusik och njuter under varmt täcke. Matias har åkt iväg och jag är så glad över att det är fredag så det blev inget av att somna om när han for.

Vad är det med fredagar som är så magiskt 😉 Fredagen har alltid varit något att vänta på, man har mer tid att hänga med bästa Matias, med familjen och med kompisar. Och bara ta det lugnt utan att passa så mycke tider. Hur som helst, nu är det fredag och jag har kort dag på jobbet idag, vilket betyder att jag slutar redan 14.15. Skulle sååå har velat gå till gymmet men jag har haft lite ont i ryggen ända sen senast så jag måste kanske vila den ändå.. 😦 det blir inte bättre av att lyfta tyngder eller av spinning, tyvärr. Men om det faktiskt är lovat sol till denna dag, så skulle en promenad inte var så illa. 😀

Jag har absolut ingen mat att ta till lunch, så får nu se hurdan röra jag får till stånd av ost, medvurst, gurka, creme fraiche osv… grundinnehållet i kylskåpet alltså! 

God sjuttons bra morgon på alla där ute!! Bild

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

