Njuter av snööön!

15 Dec

Vi gick på en lååångsam promenad med Matias. Det var julmarknad i Gamla stan och i Brandkårshuset, mysigt! Och Matias fick kasta lite snöboll 🙂 Det var så kiva så. Lite bilder tog jag:

20131215_142412_Richtone(HDR)20131215_142628_Richtone(HDR)20131215_142655_Richtone(HDR)

Och här slänger Matias iväg en snöboll från Gamla bron 🙂 Klicka på bilden för att se när han tar fart.. om och om igen 😉

20131215_152113

Till sist vår kära lilla julgran

20131202_221454

Inväntar sista veckan före jullov!! 😀 Go´kväll och natt!

 

 

2 svar to “Njuter av snööön!”

  1. Jenny 16 december, 2013 den 06:16 #

    skrev tidigare men de måst ha hamna ut i cyberspace… :/

    Fundera bara att den där bilden på matias va rolig, hur ha du gjort för att få den att göra sådär? 🙂
    o de där bröde måst ja testa på, är nyfiken 🙂 o bilden på bojarna tycker jag om 🙂

    kram på dej!

    • lchfinmyheart 16 december, 2013 den 06:40 #

      Ja har i telkameran nån animationsgrej som jag lekte med 🙂 o brödet e jättegott o enkelt oxå, det blir alltid lite olika variationer beroende på va det finns hemma 😉 kraaaam!!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

