Pysselfun!

16 Dec

Jag fick otroligt nog sytt upp gardinerna till sovrummet idag. Inte har jag ruvat på tanken bara i en och en halv månad…

1387209001039 Å joo mamma, dom är lite skrynkliga men dom tar sej 😉

Så nu fick jag äntligen en stund över att tova lite 🙂 Matias kommer snart hem och sen blir det mat och fundering över vilka kakel och badrumsmöbler vi vill ha. Det blir nämligen remont 13.1-4.4….husbolagets beslut.. suck..vi har förnyat hela badrummet 2008 och nu ska det då rivas pga att avloppet är helt totalstupido!! Nåjah, får väl bara tänka att det är ju kiva att få lite omväxling! Och sen är det nån lycklig som får dras med oss i tre månader, eftersom vi inte kan bo hemma, hahhhahahahaa! 😀

Hej å hå, tova på!

20131216_173217_Richtone(HDR)

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

