Jullovet, dag1!!!

21 Dec

Vi startade jullovet (igår redan) med att fira syrran och Jani som förlovade sig!!! Jeij! Vi åt texmexigt och spelade curling och släppte oss helt tonttoga! Sömnen smaka nog när man kom hem i säng!

Denna dag började vi med att gå i Gamla stans butiker med Matias och vi fick våra förlovnings- och vigselringar blänkande igen! Jag rekommenderar absolut att föra till Aurum.. 3 ringar kostade bara 6€ och han fixa genast!

Denkku och jag sporta till oss och gymmade och kämpade igenom spinning, effektiv lördag härtills! Nu sitter jag i bilen på väg hem från butiken, vi ska få gäster idag så nu hem och fixa i ordning! 🙂 Sen bastu och skoj! Hejhoj!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

