GOD JUL!!

24 Dec

BildNu har vi firat jul med familjen som vi traditionellt brukar göra redan dagenföredagen 🙂 Det är enda sättet att få riktigt bara vara eftersom det är så mycket fläng på julafton. Då ska vi äta hos famos och sedan på kaffe till mormors och till kvällen åker vi till Huuvari till Matias föräldrar och fortsätter firandet. Så därför har vi bestämt att 23. får vara vår julafton. Gott med skinka och bästa sällskapet! Älskar min familj! 

Det kanske blir lite tyst här på bloggen nu, men don’t worry, I’ll be back next year 😉 

God jul och gott nytt år!!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

