Hej!

27 Dec

Här ska ni lyssna om ni har tid och lust. Den är på engelska men hon är så bra tycker jag.

 

Och om ni har mer lust så kolla in fler videon som kostdoktorn.se lagt ut, på denna sida:

http://www.youtube.com/user/eenfeldt/videos

Det finns en massa att lära sig av dessa intervjuer och föreläsningar. Och det finns en massa olika synpunkter på saker och ting, men alla har något gemensamt; ät riktig mat som gör dig frisk!

Aij bara jag nu får igång det igen så ska jag må så bra. Julen har tyvärr fört i mig en massa skräp.. hör nu, ursäkter igen, och så skyller jag på JULEN av alla ting… nå men det måste ändras nu. Söker inspiration av dessa videon 😀 Allt ska bli så bra så!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

