Ordentlig mat, finally!

2 Jan

20140102_182846_Richtone(HDR)Enkelt och mmmm!! Peppargrisfilé, smörstekt kål-lök-vitlök, creme fraiche, MustaPekkaost och sallad.

Första dagen på jobb idag efter julledigt, och hohhoijaa det var jobbigt att stiga opp på morgonen! Jeeeez! Men nu känns det bra när man ätit vettigt första dagen på några veckor! Ett lugn kryper på i min mage, och massun säger: Taaaack som tusan!! For letting me rest! Och jag svarar: Varsågod söta du, nu ska vi vila.. Och nu låter det som att jag borde vila på riktigt..
Lite nyårsbilder ännu! Det fanns massor av bilder i min telefon, tagna under småtimmarna, men tro mej, dem vill ingen se 🙂 Vi vakade i misstag till 6.40!! Så det är sannerligen förståeligt att det är lite durrigt i huvudet ännu!

20131230_194713

Nyårsdukat hos mami o papi

20131230_194439_LLS

20131231_214624

Hanna&jag lurifaxar

20131231_214501

Jenga!!!

Imorgon är jag tack och lov ledig, och har den äran att få besök av Denkku 🙂 Hoppas hon är lika rolig som vanligt imorgon! 😉

Tack för mej och min nöjda mage, det var allt för idag!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

