Mohoj!

8 Jan

Sena kvällar gång på gång.. även om jag idag har vaknat 7 på morgonen så tycks ännu jullovets vakande sitta i..suck.. men det blir väl bättre antar jag. Har i alla fall haft en superdag med min kära kost 😀 stekt broiler och lök med mandel och ett stekt ägg fick fungera lunch kl.11. Sedan åt vi kassler med egen beasås, stekta grönsaker och sallad ca kl.19. Jag åt faktiskt några vanliga knackisar när vi kom från butiken. Men de var inte det minsta farligt jämfört med julens ätande. Min vikt var ju något så förfärligt att ögonen inte tål att se den.. 😦 (förutom på mitt diagram här hemma 😉 ) Så den vill jag inte utav ren skam skriva hit. Jag kommer till det asap, när den är någolunda ska jag också avslöja min horrorvikt vid nyår.. jag vet vad ni tänker…:FEGIS!! Ja, men då är jag en fegis nu en stund då! Jag och Matias har hur som helst nu bestämt oss (för sjuttiotolfte gången) för att skarpa! Punkt. Eller utropstecken!

20140107_190800 1389130574349Aijooo! Buu och böö, det kommer snöööö!! 😉

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

