Mmmmm

9 Jan

Idag har jag ätit gooer mat uuuh! Åt upp de sista crappyknackkorvarna (mjölknackis…) igår och var hungrig som en varg sekunden jag vaknade på morgonen..annars brukar jag bli hungrig passligt till lunch kl11. Så fy för mjölkorv!! Det visste jag ju.. man ska väl alltid göra tvärtemot för att göra allt lite mer spännande??

Lunchen idag blev rester från igår: kassler och sallad med smetana

20140109_110636_Richtone(HDR)

Och sedan redi fläsksås i grädde med broccolimos på kvällen! Naminam! Nu är vi mätta, trötta och slappa på soffan! Ska pussla lite om jag bara orkar dra mej opp.. Har varit så otroligt jobbigt att komma tillbaka i vardagsrytmen, så jag skulle säkert kunna gå till sängs redan nu kl 18..zzzzzzz..

20140109_173916_Richtone(HDR)Njut av mörknet för det varar inte 😉 Om ett par veckor är dagen redan 1 hel timme längre, wuppaa!! Så sug på den ni mörkerälskare! See ya!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

