Lördagsjuk

11 Jan

Jaa alltså vaah?? Feber? Ont i halsen, snuva, huvudvärk, omställning? Nå, det tvinnar ju nog feber och angina omkring nu. Jag tycks nu ha drabbats av någon version av det, i mitt ”svaga” sockerlösa tillstånd 😉 (Blir varje gång lika förvånad över mina avvänjningssymptom, jag har faktiskt vid varje nystart liknande fel) Men usch vad tråkigt att sjukas på en lördag.. 😦 Trots väldigt orkeslöst och dåligt mående fick jag och Matias ihopkokat goda köttbullar i tomatig gräddsås med parmesan till lunch ca kl15.

20140111_152159_Richtone(HDR)Nu för tillfället håller jag på att pussla klart, och maken min är ute och beställer kebabsallad åt oss till lördagens ära. Det ska nog bli gott. Och imorgon ska vi packa ut oss härifrån, och flytta undan badrumsrivarna. Hem till mamma och pappa det bär 😀

1389466658178Hejdååå och gonatt!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

