Flyttdag ;)

12 Jan

Nu svävar det nog lite vemod i luften här hos oss. Känns som att vi är på väg att flytta för gott när vi packar med oss halva egendomen 😉 Ajoo tänk om jag behöver det där och tänk om jag vill ha den där osv. Vi har nu tömt tamburen och badrummet och har sagt adjö till allt som förs bort och rivs 🙂
Om ca en timme far vi iväg, till en början bor vi två veckor hos mina föräldrar. Sen far svärföräldrarna på 10dagars resa, och under den tiden bor vi i deras lägenhet, som ligger nästan granne med vår. Efter det kollar vi läget på nytt. Och får kanske komma tillbaka hem tidigare än 4.4, åtminstone stundvis. Vi har nämligen möjlighet till vatten i kök och vår andra wc (och dusch i källaren), fastän badrummet inte är i användning, så vi ska se.
Tur har vi ställen som vi är så hjärtligt välkomna fram tills dess 😀

2014-01-12 16.14.04Farväl kära badrum ❤

Är ännu hängig och det ser illa ut med att orka på jobb imorgon. Näsan är så täppt att ögonen rinner på mig! Nu måste man bara orka rouda allt pick och pack iväg. Blää!
Idag har jag endast ätit två ostbröd med mycket smör, medvurst och tomat på, ca kl 13 och är inte det minsta hungrig än och klockan är långt över fem. Vi ska äta tortillas utan tortillan ikväll på invigningsfesten hos folksena 😉 mojmoj!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

