Heej

15 Jan

Äntligen är måendet ganska så friskt och jag har till och med orkat ut på en liten promenad med Matias och mamma. Det var helt superskönt vinterväder och kiva med frisk luft i lungorna. Efteråt bada vi bastu 🙂  Idag åt vi griskotletter med bearnaise och lite ”grönt”. Vi alla fyra (föräldrarna, Matias och jag), ska hålla så strikt med kolhydrater nu som möjligt, åtminstone tills vi flyttar bort i slutet av nästa vecka. Får se om det blir lite tillfestat på lördag med nötter eller liknande. Men annars ska vi satsa på kött, ägg, smör och bara aningen grönsaker och mjölkprodukter. Det är så himla mycket enklare att få igång det, när alla hänger med på samma noter.
Härtills har det gått jättebra, jag har tappat 6cm i midjan på dryga 1 vecka och sedan nyår har det lossnat 4,8 kg. Så jag är nöjd, inte överraskad dock, denna kost är oftast bombsäker för mej 😀

20140115_175507_Richtone(HDR)20140115_20031020140115_20003420140115_195258I morgon ska jag på jobb och det känns bra att komma tillbaka till normalliv, för det är nog lite väl långtråkigt att bara vila hemma..

Hejhopp!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

