Tisdagen

21 Jan

O strålande dag 🙂 Ägg på morgonen, mammas pizzapaj till lunch, kasslerbiff med ångad broccoli och smööör till middag, godans! Super väder, och solen sken ännu på gården när vi for ut med dagisbarnen halv fyra 😀 Härligthärligt!
Nu ska jag bada bastu med mamma min. Och sedan ska jag sova som tusan, för jag vaknade tre förra natten och fick sömn typ 10 min före klockan ringde.. Men de gör int nåå! All is good! 🙂

Musikalen på fredag var bra, de sjöng jättefint! På lördag kalasade vi hos småkusinen som firade sina 15 år 🙂 och på söndag firade vi svärmors födelsedag med fin middag hemma hos dem 🙂 Också igår fanns det anledning till firande, för det var nämligen 7 år sedan Matias gick ned på knä 🙂

Har både igår och idag packat med mej träningskläder till jobbet, men har bara inte orkat gå till gymmet efter jobbet.. Nytt försök imorgon 😉

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

