Filmfredag

24 Jan

Här kollar vi film hos mamma och pappa, The Millers. Har nog sett den på bio, men den var rätt så kiva så det blev dagens val. I morgon flyttar vi till svärföräldrarnas lägenhet och sen ska vi fira kompisens 30 år på kvällen 🙂

Har världens hosta och ont i halsen men jag överlever 🙂 Ha ett bra veckoslut! I know I will!

2 svar to “Filmfredag”

  1. Jenny 24 januari, 2014 den 09:08 #

    Krya på dig! Ha en skön fredag 🙂

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

