Atchooo

28 Jan

Jag är alltså sjuk i ordentlig feber, ont i halsen, hosta och en täppt näsa som gör att det är näst intill omöjligt att sova… 😦 Tyvärr har jag inte så mycket att säga, det har inte hänt så mycket sen fredagens filmkväll, förutom kompisens 30år som vi firade på lördag. När vi kom hem steg min feber och natten var helt ääaaooaaj! Mamma ligger i samma sjuka sen hur länge som helst och till och med pappa som aldrig får feber, har över 38 grader… aggressiv j*vel den här!

Sjuklingens brunsch.. orkar inte få till något glamorösare, men det behövs inte säkert heller.. 🙂

20140128_102747Nu vilar jag, ajöss!!

 

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

