Atchooo 2

29 Jan

Var idag och ”visa upp” mej på hälsostation. Jag har fortfarande feber och fick resten av veckan sjukledigt.. hoppeligen kommer de friska vindarna blåsande snart. Det här börjar bli lite leidot! Man är ju helt manglad och jag undrar varifrån energin ska trollas fram igen för att börja leva. Jag försöker nu intala mej själv att jag är frisk jag är frisk jag är frisk………… men jag har inte ännu trott på det tydligen.

Vi fixa till lite maletköttchili och ska snart värma oss i bastun en liten stund, (jag har nämligen inte duschat på 3dagar!!!!! Yyäääää!! Ursäkta för det avslöjandet). Tack och hej, nu ska jag njuta av renhet! 🙂

20140129_192003_Richtone(HDR)

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

