Det räckeeeeer!

4 Feb

Alltså nu blir det ju lite tröttsamt dehär.. 😦 jag är sjuk, igen, eller troligtvis fortfarande. Jag for tillbaka till jobbet igår efter en veckas feberflunssasjukledighet. Och eftersom man nu bär på sina skuldkänslor alltid när man hamnar vara hemma från jobbet, så skulle jag ju vara frisk på måndag och så kändes det väl lite bättre. Men idag var det lite extratungt och en kollega sa genast på morgonen att jag har feberglans i ögonen. Så kände jag mej också och mätte och tadaaa! Nu är jag då hemma igen några dagar. Var det då så fiffigt att fara tillbaks för tidigt? Ajaj, mamma sa ju att ja inte sku fara före jag är helt frisk. Borde kanske lyssnat men men……… Ska imorgon till farbror eller hmmm blir de faster doktor om det är en kvinnlig läkare? Nå jou men till saken, så hoppas jag att de kollar noga att jag inte har något i lungorna och så vidare bortåt. För jag har hostat så länge och har denhär febern som spökar.. De säger att det är en seg en som jubilerar omkring och i oss. Men så tröttsamt, så tröttsamt.

2 svar to “Det räckeeeeer!”

  1. Jenny 4 februari, 2014 den 08:47 #

    Nämen äsh då :/ hoppas din bobba far bort fortare än fortast NU mesamma!!
    Krya på dig!! kram

    • lchfinmyheart 4 februari, 2014 den 11:40 #

      Jo tack Jenny 🙂 det hoppas jag med.. kramen

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

