Better

8 Feb

Bättre mående här! Det var det redan igår men jag vågade inte briljera ännu 😉 nu litar jag på det och vågar glädjas! Helt super! Jag väntar på att få träna och vara ute och sluta med det här hopplösa vilandet.. sista dagarna jag ligger och stirrar på program på katsomo.fi 🙂 vilket jag gör nu för tillfället också 🙂

20140208_140750Jag och gamen kollar Kitchen nightmares 😀

Vi bor hos mamma och pappa igen och Nilla och Jani kommer hit och vi ska spela och äta tortillafyllning 🙂

Nu börjar det kännas som man kan leva normit igen. Hostar ännu lite sporadiskt men annars mås det riktigt ok, så hoppas det på riktigt är över! Hejohååå!

 

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

