Helloh!

12 Feb

Igår kväll gjorde jag miniträning i form av allroundroll på rollern och pushups. Första muskelträning på flere veckor och det kändes idag. Inte som muskelvärk, utan som huvudlösa darrningar 🙂 Alltså direkt jag lyfte något med armarna så skakade de som huh. Fortfarande lite svagt. Låter dåligt, känns bra!

Jag fick slappna av ordentligt efter jobbet när jag inlöste min julklapp av Matias: Avslappnande ansiktsvård som tog dryga timman. Dit ska jag på nytt nån dag, det är nog skrivet i nån sten 🙂

Middagen står framför mej och lockar. Gris yttrefilé, broccoli med smör och fetasallad med vitlökskryddad creme fraiche. Nu hugger jag i. Naminam! 🙂

20140212_190643_Richtone(HDR)

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

