Heijj!

1 Apr

Jaah.. what can I say..? Jag har tappat tidsuppfattningen 😉 Näeh men vi har ju bott borta hemifrån nu i 11 veckor. Och kom hem i fredags till ett jääättesnyggt helrenoverat badrum 🙂 Så det har varit lite annorlunda med allt, och bloggen är tyvärr den som får sitta i knuten när det går såhär. Men nu ska jag lite försöka skärpa mej, hrrm.. not a promise! 😉

Jag väntar så på att få hela lägenheten vårstädad. Fönster tvättade, nya gardiner, nya blommor och sommarklart på balkongen! Vårkänslorna har tagit över totalt och jag känner mej som ett djur som vaknat ur vintersömnen. Känns nästan som man de senaste månaderna sku ha gått omkring i zombieland (som ett sovande djur då.. ?).. men nu hörrni, nu är det ljusa lyckans tider som gäller!

Satte just in denna paj i ugnen. Maletkött, svamp och massa jalopeno ska vi äta till 😀

20140401_172805_Richtone(HDR)

Hejsvejs!

2 svar to “Heijj!”

  1. Jenny 2 april, 2014 den 09:51 #

    Kiva att ni ha fått flytta hem igen 🙂
    får ja se bilder på badrumme månne? hlsn. Nyfiken 🙂

    • lchfinmyheart 2 april, 2014 den 10:12 #

      Det är så svårt att få någo bra helhetsbilder i badrummet :/ men ja kan kanske försöka sätta in lite detaljigare bilder någon dag 🙂 Nu å tuti! Kram på dej!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

