LCHF-kryssning

6 Apr

Hej o hå! Jag kan inte fatta att jag inte berättade att vi var på LCHF-kryssning under veckoslutet! Det var den första finska LCHF-kryssningen. Marjut Janhunen som har RavintoAvain ordnade den så bra! Hon är också LCHF-kostrådgivare. Sveriges lchf-are kryssade också, men redan för sjunde året i rad. Deras planer ändrades tyvärr på så sätt att våra program gick på olika dagar. Så vi hade vårt program hela lördagen och fick dela buffén med alla svenskar då de kom ombord på lördag kväll. Sen var det bara att njuta av kvällen. Jag var så trött så det blev tidig bedtime. Men jag hann träffa Jonas Bergqvist och Louise Edlund, som båda var mina lärare på kostrådgivarkursen. Det var jättekiva att se dem! Och så hälsade jag också på Annika Dahlqvist. Henne har jag nämligen inte träffat tidigare.
Vi missade alltså svenskarnas föreläsningar eftersom de hölls först på söndagen då vi redan stigit av i Åbo. Så det var lite synd, men nästa år sen 🙂
Vi var kring 40 deltagare från Finland, och tillsammans med svenskarna kom vi upp till ca 550 deltagare! Om jag inte minns fel. Vi hade buffén helt för oss själva och maten hade ordnats passande för oss! Helt super!
Det var riktigt roligt men idag har jag och Matias bara legat i sängen hela dagen och stundvis sovit och stundvis stirrat på missade program på datorn…zzz.. och strax ska vi sova lite till och ända till imorgon!

Jag har en massa att sy under den kommande veckan (klänningarna till kompisens systers bröllop finslipas och så ska jag sy en till mej själv inför småkusinens konfirmation och morfars 85års dag på söndag), så jag tänkte inte stressa med att hinna träna. Men sen följande vecka ska det f*nimej börja spinnas. Jag saknar det sååå och det känns så jättebra!

Sleeperssons tackar!!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

