Hejsanhej!

13 Apr

Håhhååjaijaa. Dagens mest upprepade ord. Åtminstone inuti min mjuka skalle. Jag är så trött, lättad, slapp, glad och färdig att håhhååjaijjaa! 🙂 Jag fick alla tre klänningar fixade under veckan till bröllopet, och igår sydde jag denna klänning åt mej själv av ett tyg jag fick av mormor en tid sen. Tadaa:

1397404719325

Hahhaa så glad och lättad jag är 😀

Idag har jag bakat två LCHF mudcakes åt mormor och morfar och sen var vi på småkusinens konfirmationskaffe i Sibbo och sen firade vi ännu morfar 85 år och mormor 75 år! 🙂 Härliga två! Vi, alla kusiner + respektive, sjöng ´Du vet väl om att Du är värdefull´ åt dom ❤
Så det har varit fullspäckat, men roligt att se alla släktingar som vanligt.

Nu ska det bli soffslapp och tv! Imorgon börjar tre veckor av korta veckor 😉 Påsklov och vappen på kommande, jag har dessutom tagit ledigt 2.5 eftersom Matias har semester hela den veckan. Ska bli skönt med lite minisemestrar! Håhhååjaijaa!
Hejsvej!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

