Beachen kallade då i maj ;)

11 Jun

Nu blir det lite dagboksliknande från majsidan, för jag hade skrivit inlägg då, men att ladda upp bilder med telefonen ville bara inte lyckas. Och jag har så förskräcktansvärt (eget ord!) svårt för att sätta mej framför datorn här hemma… Dessutom är den så fullproppad med allt krims o krams att den är långsammare än en snigel på muskelrelaxant!

Den 17.5 fick Matias syrras pojke officiellt sitt fina namn, det blev Max 😀 Och såhär stilig var hans morbror på kalaset:

20140517_162204

Söndag 18.5
Det var så somrigt att huh, 25 graders värme och nya bikinin blev faktiskt testad 🙂 Vi packade matsäck och for iväg till Sondby med Matias. Lugnt och skönt hade vi i solen.

20140518_155745
20140518_155803

Och maten vi fixade när vi kommit hem, kycklingfilé med aioli och riven morot.

20140518_181959_Richtone(HDR)

😀

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

