Inlägg skrivet 8.6 :)

11 Jun

Nu får jag bara ursäkta mej och skämmas igen för den långa pausen… jag tänker dagligen på att skriva men lyckas ändå skjuta upp det! Det finns så mycket att hålla på med!! Och en liten orsak är också det faktum att jag uppdaterade min telefon för en tid sen, och det gjorde att det blev jättekrångligt att ladda upp bilderna till bloggen.. har inte fått till stånd att ta reda på hur det skulle kunna fixas. Maybe some day!

Idag kom vi hem från stugan med Matias, Henkka och Ansku! Stor kollision på motorvägen gjorde att vi hamnade köa ca en timme i Mäntsälä…suck! Det var en skön tripp med bastu, sim och grill, fastän det regnade mest hela lördagen. Vi åt så mycket kolhydrater och sockerinnehållande mat de två dagarna att fy f*n!
Här slappas det på bryggan idag

20140608_125329

Joo alltså läs som om ni sku leva i tiden av den forna 8 juni 😉

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

