Nutid

11 Jun

Jamen hej! Här smäller jag iväg med inlägg som bara den! 😀
Idag är det min gudmors födelsedag! Så grattis Tuija!! Imorgon är det min pappas födelsedag och på fredag är det min mammas! ❤ Och på söndag fyller allas våran Meccisötnos 30 år!! (Eller 25 😉 )

Häromdagen fick vi hem våra nya böcker! YEAH!

20140611_220730_Richtone(HDR)

Ny inspiration igen. Jag tänker nog inte börja med någon helstrikt LCHF med periodisk fasta just nu, men LCHF är det som ska gälla. Har nu kört sedan måndag (uuuh länge) och det känns redan sååå mycket bättre 🙂 Viktigast känns det att jag inte ska gå upp något huvudlöst nu under graviditeten. Idag vecka 25+0 och jag har gått upp lite på 4kg sen början, så det är inte så farligt välan. Våran lillis ska sen också få bra mat när tiden är inne för det, och jag har så väntat på att få hem Barnmatsboken.

Bild på massen ❤ 24+2

2014-06-06 23.31.16

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

