Hey yo!

26 Jun

Har skämt bort mej själv lite idag, och förklarade det åt Matias med att jag snart inte alls köper något åt mej själv mer, utan att allt far till babyn… 😉 Mitt shoppingsaldo för idag: tre basictoppar, en långklänning i trikå, en stor väska med många fickor och fack (som kommer bli skötväska=nödvändigt köp), en plånbok, ett par skor, en scarf, två halsband, ett armband och en långärmad skjorta.
20140626_191217_Richtone(HDR)

Vad glad man kan bli av lite nya grejor 😀

För en stund sen avslutade vi en bättre än bra måltid. Mos och köttbullar 🙂 mmmm mmmm mmmm mmmmmmmmmmmmm
20140626_190525_Richtone(HDR)

I magen sparkas det livligt och mås bra verkar det! Nu är det mindre än tre månader till beräknat! ❤

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

