Namisallad

7 Jul

20140707_151326_Richtone(HDR)

Jag cyklade till Mecci idag. Den här fina guacamole-feta-kålsallad fick vi till stånd när vi samlade innehållet i våra bådas kök. Alltså nammm!! 😀 Vädret var ju inte heller så pjåkigt så vi njöt på terassen. Doni njöt också i skuggan:
20140707_151308_Richtone(HDR)

Sen for jag till famo och färgade hennes hår, och Matias joina med cykel dit 🙂
Till middag åt vi baconhalloumi med gurka och paprika, en säker en 😉
Nu kallar jag på sömngustav, han har redan hunnit till Matias låter det som 🙂 Momooii!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

