Haloo

10 Jul

Idag har jag träffat Mecci igen. Lika roligt som alltid att ses med henne ❤ Vi tog lite sol och jag brände tydligen min stackars mage 😦 hoppas flickan inte är sur på mej där inne 😉

Här hemma lagade Matias och jag blommismos med champinjonbaconlökvitlökpeppargräddsås 😉

20140710_180757
Det var sååå gott! Jag bakade också en mudcake! God efterrätt med lite vaniljglass, vispgrädde och inhemska jordgubbar! Lyxigt värre! 😀
Nu sitter vi nerklämda i vår förskräckligt gropiga, slutsuttna soffa, (som jag absolut vill ha utbytt!!), och tittar på Maria Wern.
Klockan är knappt åtta men jag skulle kunna somna för natten, typ nuuu…zzz..
Tack o hej!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

