Veckostart

18 Aug

20140818_110102_Richtone(HDR)

Morgonmål i sängen är bara alltid så kiva! 🙂

Vår dygnsrytm är helt opp åt fanders för tillfället. Matias har ju den här veckan semester kvar så vi har bara lite tid på oss att svänga den. Vi vakar till 2 på natten och sover till 12. Idag sku vi så stiga upp tidigare.. vi vaknade nog tidigare, jag har t ex vaknat före 9(!) men har inte stigit upp än. Klockan är tolv.. Jag vaknar dessutom fler gånger per natt och springer på wc, så det hjälper inte direkt.
Vi jobbar på det!

Idag ska vi fara till Sabaii å äta, nammnamm! Hei!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

