September!

10 Sep

Alltså september har startat riktigt ordentligt! Det är redan den 10.! Jag fyller 30 år på söndag!! Och vi får snart en baby!! Är redan i vecka 39!! Mycke grejer jag inte kan begripa.. Å allt som pågår är helt ljuvligt! Allt är så bra ställt hos oss nu ❤ Jag är så glad!

Jag var å klippa håret. Närmare 20cm fick försvinna :)

Jag var å klippa håret. Närmare 20cm försvann 🙂

Jag sydde ett litet lapptäcke..

Jag sydde ett litet lapptäcke..

...och en liten sovsäck

…och en liten sovsäck

Fick en jättefin blöjkaka på min överraskningsbabyshower förra fredag! :)

Fick en jättefin blöjkaka på min överraskningsbabyshower förra fredag! 🙂

Zuccinimorotpure med bacon och champisar nammnamm

Zuccinimorotpure med bacon och champisar nammnamm

Lchf lyckas från och till. Jag har tyvärr lite olika måste ha stunder. Så det har bl a smitit ner en del glass å choko i magen.. Nu har jag gått upp 10,5kg sen graviditetsstart. Det är väl inte fy skam, fast jag siktade på att hållas under 10kg. Jag tänker faktiskt inte stressa över det nu. Å dessutom räknar jag såhär: Närmare 5kg för babyn och hennes ”hjälpmedel”, å sen all svullnad. Så kanske jag med god tur endast har ca 5kg att gå ner efter födseln 😉 Ska bli skönt att få träna för fullt och ha kroppen i egna händer igen.

Kram!!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

