Höstdag

21 Sep

Nu tycks den komma den där omtalade hösten. Igår var vi ännu i Söderkulla skogar och spela frisbeegolf med utanärmad skjorta i sommarvärme, men idag ser det väldans höstigt ut. Vi tänkte ge oss iväg och spela idag också här i Borgå. Troligtvis med lite mer kläder på :/ Nä men jag tycker att det är jättemysigt när man får börja klä på sej lite mer å det är lite mörkt och kyligt. Nu kan man börja tända ljus på kvällarna och det blir på nåt sätt så härlig stämning. Jag uppskattar våra alla fina årstider som f*n. Det är så härligt när det är så ombytligt, å man hinner inte tröttna helt å hållet före nästa årstid kommer imot. Och alla har de sin egen charm. I love it!

På tisdag är det vår babys beräknade födelsedag, liiiite spännande tider! ❤ Får se när hon planerat komma!

Idag blev det gooert morgonmål i sängen 🙂
20140921_120821_Richtone(HDR)
Men det lyckades inte helt utan motgång 😉 Jag är så ofattbart klumpig nu!
20140921_113954

Nu ska jag titta på när Matias dammsuger 😀 Sen far vi å frisbeegolfa. Hejhej!

2 svar to “Höstdag”

  1. Jenny 21 september, 2014 den 08:58 #

    Vilka söta hjärtsmörgåsar 🙂
    Spännande att följa me nu hur de blir me lilla i magen, om h*n tänker testa ert tålamod… 😉

    • lchfinmyheart 21 september, 2014 den 11:53 #

      Joo d e nog spännande, men tålamodet finns kvar tills vidare 🙂

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

