Goodie goodie!

6 Nov

Jag skrev ju om att jag ska minska 4,7kg ännu före nyår. Idag vägde jag mej, och nu har jag 3,8kg kvar 🙂 Hehe, det går ju neråt! Å jag känner mej lättare hela tiden. Amningen hjälper säkert men jag å Matias har skärpt oss rejält denhär veckan. Gårdagens mat: sallad med tonfisk, avocadomos, cashew och creme fraiche
20141105_175922_Richtone(HDR)
..och dagens mat: Grisfilé, blomkål, morot, champis och gräddsås
20141106_185609
Dessutom var jag på spinning igår, första gången sen förlossningen, å hujedamej det gjorde så guta!! 😀 Alltså jag kan inte äns beskriva hurdan en härlig känsla det var! Wuppaaaaa! 😉
Allt bra här med oss! Tösen fyllde redan 5 veckor igår ❤

Lämna en kommentar

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site