Hejhå!

27 Nov

20141126_134728_Richtone(HDR)

Min enkla lunch: Gurka, tonfisk, ägg, avocado och lite Herbamare på 🙂 Yummy! Å jättemättande!

Allt bra här, full show med flickan men det är så kiva ❤
Bloggen kommer igen lite i andra hand tyvärr, den hjälper mej så mycket å jag skulle vilja skriva varje dag och har varje dag nya tankar att komma med. Det är bara så att den lilla tid jag har till övers går oftast till att sluta ögat 😉 eller byka, eller städa eller ordna eller fixa eller eller…
Vi har alltid varit väldigt råddiga av oss, alltså hemmet har varit opponer och hit å dit. Men nu när vi är tre är det som om något äntligen sku ha klickat och vi städar faktiskt undan efter oss och håller det fint 😀 I´m so proud! Det känns superskönt att klara det! Så blir det inte såndän panikartad femdagars storstädning varannan månad 😉 Såhär borde vi alltid ha gjort! Mamma vet! Å nu tycks jag också ha fattat! 😀

Lämna en kommentar

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site