Arkiv | 09:49

Carcassonne!

7 Aug

Ooohej! Jag ska börja med att berätta att jag och Hanna var på hotyoga igår kväll fastän jag redan bestämt mig för att inte orka fara 😉 Det gjorde susen i mina lår!! Och idag hade jag tänkt göra absolut ingenting träningsmässigt, satt bara och skrev på min bok, och vips som vinden är jag på 1,5  timmes länk med Jonna och Pipsa! Amazing stuff! 😀 Jag åt lite avokado och salami före länken kl.15 (det var typ mitt morgonmål) och sen blev det tortillafyllning till middag ca.18.30! Åt lite väl mycket nog av det, :/ men det var kanske värt det idag. Mycket lite kolhydrater där i alla fall 🙂

Nu när jag är på semester ännu (5dagar kvar, stön) så behöver jag bara äta två gånger till dagen, känns urskönt att inte vara hungrig och tänka på mat hela tiden.

Och nu till det mest spännande av dagen: Carcassonne! Vi tänkte slänga oss lite äventyrliga med Matias så vi spelade lite bordspel, super roligt ju! Borde göra sånt oftare! Det enda som inte var så spännande med spelet var att det slutade oavgjort.. bläää! Vi drack härlig sommardrink: vatten med lime och frysta jordgubbar i, vattnet och jordgubbarna har dock försvunnit under spelets gång i magen på oss! 🙂 Tack för mig! Gonatt!

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site