Arkiv | 07:55

jaaa idag..

21 Aug

Har ätit lasagne x 2 idag! Smakar ännu! Nu efter maten sitter vi och tittar på Biggest loser… Det är väldigt frustrerande att lyssna på tränarnas alla näringsråd och faktum att de äter tusen gånger till dagen…. jag skulle aldrig vilja gå tillbaka till att hamna tänka på mat heeeeela tiden, för det hamnar de ju! Det var det värsta tidigare, att 24/7 fundera hur ska jag äta, vad ska jag äta, hur mycket osv.. man hann knappt stiga upp från bordet, så var man hungrig igen och började planera nästa måltid! Blää och buu säger jag! Nu äter jag mina två gånger per dag och nån gång ibland en tredje gång, på veckoslut kan det t.o.m. bli bara en gång! Och jag är nöjd hela dagarna ju!! Sjutusan ändå!!! (lågstadiesvordom)

Jag drog dagens tröga kropp till gymmet med Nillasyster söta! Det var kiva och känslan när man har dragit sin halvdöda kropp å träna är super 😀

Här kommer lite härliga sommarblommor från härliga sommarBorgå eftersom jag börjar sakna sommarsommarn! Fastän jag om en eller två veckor ganska så säkert är väldigt ivrig över hösten och mysiga värmeljuskvällar 😉

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site