Arkiv | 10:06

Ut med semestern – in med rutinen!

12 Aug

Får se hur det blir med matrutinen, hur det börjar rulla med maten. Förra året fick jag lchf-mat serverad på jobbet men fr o m i höst är det andra bullar som gäller… MORR! Det är bestämt att vi ska få mat från ett centralkök skeppat till skolan, synd om eleverna, eftersom vi fått hemlagad mat härtills.. Jag får då endera köra utan mat till eftermiddagen varje dag eller packa matsäck, no biggie! 😀 Ska kolla om ja får nån fiffig rutin i träningen också eller om ja fortsätter att träna då när ja känner för det, det brukar nämligen lyckas bäst så, i längden.

Jag och pappa skakade hand igår på att inte dricka en enda öl ända fram till julen, hehe, interesting? YES! Vi gjorde en liknande deal förra hösten också och det gick bra så det går det säkert nu också 😀

Nu i säng och sova gott så man orkar med första arbetsdagen sen 10 veckor tillbaka.. Jag trodde att jag skulle ha värsta angstattacken men är förvånadsvärt lugn och sansad 🙂 Ska bli riktigt kiva med lite vardagsrutin. Heip!!

 

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site