Arkiv | 08:07

Blåbär, blåbär, blåbär…

15 Aug

Så jag var då i blåbärsskogen med mamma och mormor… Det tog kanske 5 minuter för mig att fatta att det där med blåbär inte är min grej, äter dem gärna…men plocka? Nejnej.. Varken min rygg eller mitt psyke klara de. Blåbär gömmer sig, det finns kryp och kräk, björnen behöver blåbären, det var hett och svettigt,  det är mycket roligare att äta blåbär! Så de så! Måste nog ändå säga att det var lite småtrevligt att vara där i skogen med mamma och mormor 🙂

Här är bevis på att jag ändå fick nåt till stånd, 3,5l självplockat

Och här är bevis på att de andra jobbade mycket mer än jag! 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Igår var jag på ex tempore gymträning, gjorde susen! Jag ökade rejält med vikterna i allt och gjorde första gången PÅ RIKTIGT djup knäböj! Inte mina vanliga mesiga knäböj.. Kändes bra och starkt! 😉

Vikten var idag tillbaka på 83 kg….. suck och morr! Men kanske det studsar lite extra neråt nästa vecka ifall det var nånslags samlad vätska på g idag.. hoppeligen!

Nu hammmmmburgare, lchf style såklart!

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site