Arkiv | 06:55

Larven och Linus och Trolle

25 Aug

Var på småkusinens födiskalas i eftermiddags och skulle gå ner från terassen på gräset, men usch tänkte stiga på den här, barfota….

Va eeee de för en??? Den var ca 8cm lång och fick oss alla (flickorna) äcklade när den kleta sig framåt och in mellan plankorna…. stackarn 😦 men sen sku den ändå fotas av alla 🙂 superstar larv!

Jag har lite osammanhängande ärenden idag så tänkte bara räkna upp de saker jag vill påstå:

Åt just en subway sallad, lördagsgott. Vi hyrde Hunger games filmen och ska just börja se på den. Jag fick en massa frilandsgurka och squash från mormors grönsaksland, ska appselut njuta av dem. Igår var jag och Matias hos mamma och pappa och bada bastu och grilla. Där fota jag min och Nillas katt. Dom gillar inte det nåå vidare, alltså katterna..

Här kommer bild på dem. En sekund senare har Trolle tassen i Linus fejs… heh! Man ser hur tassen lyfter redan, och Linus öron ser ut att förbereda sig för smällen 🙂 Kvalitén på bilden är ju värdelös men måste bara lägga in den ändå.

Jag fick jobba riktigt ordentligt för att få den här andra bilden. Katter gillar inte att posera, men till slut gick han med på en lite halvhjärtad pose. På bilden är alltså min alldeles egna söta Linus!

Och nu är det dags för film och myskväll med min alldeles egna söta Matias! 😀

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site